Náhradní autodíly od NGK

NGK 6418 Iridium IX - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

265,00 Kč
219,01 Kč bez DPH
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Iridium - střední elektroda
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Iridium - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,5 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BKR6EIX
  • 87295164181
BRISK 1327
Zapalovací svíčka
55,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 240 593 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
58,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 236 561 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
63,00 Kč
CHAMPION OE005/T10
Zapalovací svíčka
67,00 Kč
NGK 2249
Zapalovací svíčka
67,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13518 Extra
Zapalovací svíčka Extra
72,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13521 Extra
Zapalovací svíčka Extra
72,00 Kč
CHAMPION CET2
Zapalovací svíčka
75,00 Kč
BRISK 0037
Zapalovací svíčka
76,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 232 501 Super 4
Zapalovací svíčka Super 4
84,00 Kč
BRISK 1334
Zapalovací svíčka
87,00 Kč
BERU by DRiV UPT2
Zapalovací svíčka
89,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 232 502 Super 4
Zapalovací svíčka Super 4
93,00 Kč
MAGNETI MARELLI 062709000076
Zapalovací svíčka
119,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13603
Zapalovací svíčka
152,00 Kč
BRISK 1622
Zapalovací svíčka
157,00 Kč
doporučujeme
DENSO PK20R13
Zapalovací svíčka
169,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 240 653 Iridium
Zapalovací svíčka Iridium
186,00 Kč
doporučujeme
DENSO IK20TT
Zapalovací svíčka
218,00 Kč
BRISK 1124
Zapalovací svíčka
235,00 Kč
NGK 1496 LPG Laser Line
Zapalovací svíčka LPG Laser Line
388,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • B10 (E39)
    191 kW / 260 HP
    08.1997 - 12.1998
  • 250 kW / 340 HP
    12.1996 - 10.1998
  • B10 Touring (E39)
    191 kW / 260 HP
    08.1997 - 12.1998
  • 250 kW / 340 HP
    01.1997 - 10.1998
  • B12 (E38)
    285 kW / 388 HP
    12.1995 - 09.1998
  • B3 (E36)
    195 kW / 265 HP
    04.1996 - 04.1999
  • B3 Kabriolet (E36)
    195 kW / 265 HP
    04.1996 - 03.1999
  • B3 kupé (E36)
    195 kW / 265 HP
    04.1996 - 03.1999
  • B3 Touring (E36)
    195 kW / 265 HP
    04.1996 - 03.1999
  • B8 (E36)
    245 kW / 333 HP
    01.1995 - 03.1998
  • B8 Kabriolet (E36)
    245 kW / 333 HP
    01.1995 - 11.1998
  • B8 kupé (E36)
    245 kW / 333 HP
    01.1995 - 03.1998
  • B8 Touring (E36)
    245 kW / 333 HP
    01.1995 - 03.1998
  • MONTEGO (XE)
    61 kW / 83 HP
    04.1984 - 08.1988
  • MONTEGO kombi (XE)
    61 kW / 83 HP
    10.1984 - 08.1988
  • FREECLIMBER 2
    74 kW / 100 HP
    03.1992 - 12.1999
  • 3 (E30)
    73 kW / 100 HP
    09.1987 - 06.1991
  • 75 kW / 102 HP
    07.1988 - 06.1991
  • 83 kW / 113 HP
    06.1987 - 12.1991
  • 85 kW / 115 HP
    09.1987 - 06.1991
  • 100 kW / 136 HP
    09.1989 - 08.1991
  • 3 (E36)
    73 kW / 100 HP
    03.1991 - 08.1993
  • 75 kW / 102 HP
    09.1993 - 05.1998
  • 83 kW / 113 HP
    09.1990 - 08.1993
  • 85 kW / 115 HP
    09.1993 - 11.1998
  • 103 kW / 140 HP
    09.1993 - 12.1995
  • 103 kW / 140 HP
    01.1996 - 05.1998
  • 110 kW / 150 HP
    01.1991 - 02.1998
  • 125 kW / 170 HP
    05.1995 - 11.1998
  • 141 kW / 192 HP
    09.1990 - 12.1995

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 6418 Iridium IX - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.