Náhradní autodíly od NGK

NGK 6464 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

67,00 Kč
55,37 Kč bez DPH
  • 4863
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,0 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BPR6E
  • 87295164648
FEBI BILSTEIN 13453 benzin zn. Super
Zapalovací svíčka benzin zn. Super
30,00 Kč
KAMOKA 7090519
Zapalovací svíčka
53,00 Kč
KAMOKA 7090520
Zapalovací svíčka
53,00 Kč
NGK 2268 V-Line
Zapalovací svíčka V-Line
53,00 Kč
doporučujeme
DENSO W20EPR-U
Zapalovací svíčka
56,00 Kč
CHAMPION OE001/T10
Zapalovací svíčka
56,00 Kč
doporučujeme
HELLA 8EH 188 704-021
Zapalovací svíčka
57,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 663 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
63,00 Kč
BRISK 1314
Zapalovací svíčka
65,00 Kč
VEMO V99-75-0027
Zapalovací svíčka
65,00 Kč
BRISK 0023
Zapalovací svíčka
67,00 Kč
NGK 7822
Zapalovací svíčka
67,00 Kč
VEMO V99-75-0042
Zapalovací svíčka
69,00 Kč
doporučujeme
DENSO W20TT
Zapalovací svíčka
78,00 Kč
VEMO V99-75-0011
Zapalovací svíčka
78,00 Kč
BERU by DRiV UPT8
Zapalovací svíčka
84,00 Kč
BRISK 1332
Zapalovací svíčka
87,00 Kč
CHAMPION CET8
Zapalovací svíčka
89,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 232 504 Super 4
Zapalovací svíčka Super 4
102,00 Kč
BRISK 1127
Zapalovací svíčka
158,00 Kč
doporučujeme
DENSO IW20TT
Zapalovací svíčka
219,00 Kč
NGK 6637 Iridium IX
Zapalovací svíčka Iridium IX
259,00 Kč
NGK 1497 LPG Laser Line
Zapalovací svíčka LPG Laser Line
402,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 164 (164_)
    120 kW / 163 HP
    09.1992 - 09.1998
  • GTV (916_)
    148 kW / 202 HP
    06.1995 - 09.1998
  • SPIDER (916_)
    148 kW / 202 HP
    05.1998 - 04.2005
  • 141 kW / 192 HP
    06.1995 - 04.2005
  • MINI I
    30 kW / 41 HP
    09.1988 - 06.1993
  • MONTEGO (XE)
    74 kW / 101 HP
    04.1984 - 08.1988
  • 83 kW / 113 HP
    04.1984 - 08.1988
  • 110 kW / 150 HP
    04.1984 - 08.1988
  • MONTEGO kombi (XE)
    83 kW / 113 HP
    10.1984 - 09.1992
  • A 112
    32 kW / 44 HP
    10.1969 - 12.1972
  • 33 kW / 45 HP
    01.1976 - 12.1978
  • 34 kW / 47 HP
    01.1973 - 12.1977
  • 31 kW / 42 HP
    07.1975 - 12.1985
  • 35 kW / 48 HP
    11.1977 - 12.1985
  • Y10
    54 kW / 73 HP
    06.1989 - 10.1995
  • 3 (E30)
    126 kW / 171 HP
    03.1986 - 12.1987
  • CIELO
    55 kW / 75 HP
    02.1995 - 08.1997
  • CIELO limuzína
    55 kW / 75 HP
    02.1995 - 08.1997
  • ESPERO (KLEJ)
    66 kW / 90 HP
    02.1995 - 09.1999
  • 70 kW / 95 HP
    02.1995 - 06.1999
  • 77 kW / 105 HP
    02.1995 - 06.1999
  • KALOS (KLAS)
    61 kW / 83 HP
    09.2002 -
  • KALOS limuzína (KLAS)
    61 kW / 83 HP
    11.2002 - 12.2004
  • LANOS (KLAT)
    55 kW / 75 HP
    05.1997 -
  • 63 kW / 86 HP
    05.1997 -
  • LANOS limuzína (KLAT)
    55 kW / 75 HP
    05.1997 -
  • 63 kW / 86 HP
    05.1997 -
  • NEXIA
    55 kW / 75 HP
    02.1995 - 08.1997
  • NEXIA limuzína
    55 kW / 75 HP
    02.1995 - 08.1997
  • CUORE I (L55, L60)
    20 kW / 27 HP
    10.1980 - 09.1985

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 6464 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.