Náhradní autodíly od NGK

NGK 3975 V-Line - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

59,00 Kč
48,76 Kč bez DPH
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 12,7 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 12,7 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • neodrušeno
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,5 mm
  • BP6H
  • 87295039755
VEMO V99-75-0051
Zapalovací svíčka
39,00 Kč
BRISK 1339
Zapalovací svíčka
42,00 Kč
NGK 4511
Zapalovací svíčka
56,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 665 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
64,00 Kč
BRISK 0031
Zapalovací svíčka
73,00 Kč
CHAMPION OE064/T10
Zapalovací svíčka
75,00 Kč
BRISK 1354
Zapalovací svíčka
87,00 Kč
NGK 4085 Iridium IX
Zapalovací svíčka Iridium IX
259,00 Kč
NGK 5944 Iridium IX
Zapalovací svíčka Iridium IX
262,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 2 CV
    12 kW / 16 HP
    03.1963 - 02.1970
  • 17 kW / 23 HP
    01.1970 - 12.1975
  • 21 kW / 29 HP
    02.1970 - 10.1985
  • 20 kW / 27 HP
    08.1979 - 07.1990
  • AMI
    18 kW / 24 HP
    01.1963 - 05.1968
  • 24 kW / 33 HP
    05.1968 - 07.1969
  • 24 kW / 33 HP
    07.1969 - 12.1977
  • AMI Break
    24 kW / 33 HP
    05.1968 - 07.1969
  • 24 kW / 33 HP
    07.1969 - 12.1977
  • CX I (MA)
    75 kW / 102 HP
    09.1974 - 05.1979
  • 82 kW / 112 HP
    09.1974 - 07.1976
  • 85 kW / 116 HP
    08.1976 - 06.1980
  • 88 kW / 120 HP
    05.1980 - 05.1982
  • 96 kW / 131 HP
    06.1977 - 06.1982
  • 94 kW / 128 HP
    06.1977 - 06.1982
  • CX I Break (MA)
    75 kW / 102 HP
    09.1975 - 05.1979
  • 85 kW / 116 HP
    08.1976 - 06.1980
  • 88 kW / 120 HP
    05.1980 - 05.1982
  • 94 kW / 128 HP
    07.1982 - 06.1983
  • CX II
    83 kW / 113 HP
    07.1985 - 12.1992
  • 89 kW / 121 HP
    05.1986 - 12.1992
  • 122 kW / 166 HP
    08.1985 - 12.1992
  • 115 kW / 156 HP
    09.1986 - 12.1992
  • 100 kW / 136 HP
    08.1985 - 12.1992
  • CX II Break
    89 kW / 121 HP
    05.1986 - 12.1992
  • 100 kW / 136 HP
    08.1985 - 12.1992
  • DS
    59 kW / 80 HP
    05.1959 - 04.1966
  • 62 kW / 84 HP
    04.1966 - 10.1972
  • 72 kW / 98 HP
    07.1968 - 07.1975
  • 66 kW / 90 HP
    11.1968 - 10.1972
  • 75 54 44 5
  • 75 54 44 5
  • 94700-00108
    94701-00108
    94703-00108
    94703-00223
  • 75 54 44 5
  • 5962.80
    5962.90
    5962.A3
    7567.61
  • 95496692
    ZCT000011
  • 77 00 587 168
    77 01 366 057
    77 01 366 267
    77 01 366 515
  • 99934-09685-100
    999-3409-6911-00
  • 7554445
  • 98076-56719
    98076-56719-02
    98076-56721
  • 75 54 44 5
  • 90098-20515
  • 5962.80
    5962.90
    5962.A3
    756761
  • 95 496 692
    ZCT 000 011
  • 77 00 587 168
    77 01 366 057
    77 01 366 267
    77 01 366 515
  • 09482-00059
    09482-00074
    09482-00084
    09482-00188
  • 09482-00259
    09482-00531
  • 90098-20515

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 3975 V-Line - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.